Θέληση για το παιδί, Κέντρο Λογοθεραπείας εξυπηρετεί Μελίσσια, Ειδική Αγωγή Λογοθεραπεία, Εργοθεραπεία, Φυσικοθεραπεία για παιδιά, Θεραπεία Αυτισμού
Υπηρεσίες - Προϊόντα
ΚΕΝΤΡΑ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΜΕΛΙΣΣΙΑ
Θέληση για το παιδί
ΚΕΝΤΡΟ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ, ΚΕΝΤΡΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ, ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΜΕΛΙΣΣΙΑ
Κέντρο Λογοθεραπείας Αμαρουσίου
Αγαμέμνονος 11-13, Μαρούσι
Κέντρο Λογοθεραπείας Γλυφάδας
Ζέππου & Μιλτιάδου 21, Γλυφάδα
Τηλ. 2109637200
Η λογοθεραπεία είναι η επιστήμη που ασχολείται με τις δυσκολίες της λεκτικής και μη λεκτικής επικοινωνίας.
Ο λογοθεραπευτής συμβάλλει στην πρόληψη, αξιολόγηση και αποκατάσταση γλωσσικών και επικοινωνιακών προβλημάτων, ώστε το παιδί να μπορεί να προσαρμοστεί ομαλά στο σχολικό πλαίσιο αλλά και στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον.
Ένα παιδί χρειάζεται λογοθεραπευτική υποστήριξη όταν εμφανίζει ενδείξεις όπως:
Δυσκολία στην έκφραση και κατανόηση του λόγου (δυσλαλία): δυσκολεύεται να φτιάξει προτάσεις, να αφηγηθεί γεγονότα, να εκφράσει σκέψεις και συναισθήματα με λόγια, να ξεκινήσει ή να διατηρήσει μια συζήτηση, καθώς και να ακολουθήσει απλές ή πιο σύνθετες οδηγίες.
Μειωμένη καταληπτότητα ομιλίας: μπερδεύει ήχους σε λέξεις (δυσαρθρία), κάνει φωνολογικά ή αρθρωτικά λάθη, παραλείπει ή αντικαθιστά φωνήματα.
Διαταραχές στη ροή της ομιλίας (τραυλισμός): παρουσιάζει κολλήματα, επαναλήψεις ή επιμηκύνσεις συλλαβών/ήχων, δυσκολεύεται να ξεκινήσει προτάσεις ή εμφανίζει τικ κατά την ομιλία.
Δυσκολία στην επικοινωνία λόγω προβλημάτων ακοής (βαρηκοΐα – κώφωση).
Δυσκολία στη λεκτική ή μη επικοινωνία που οφείλεται σε διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, όπως ο αυτισμός, σε εγκεφαλική παράλυση, σε γενετικά σύνδρομα ή σε σχιστίες.
Δυσκολίες στη σίτιση και στην κατάποση (δυσφαγία).
Η εργοθεραπεία συμβάλλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και ενδυνάμωση των δεξιοτήτων του παιδιού, βοηθώντας το να ανταποκριθεί καλύτερα στις απαιτήσεις της καθημερινότητας. Ο εργοθεραπευτής συνεργάζεται στενά με το παιδί, την οικογένεια και τους φροντιστές, αξιολογεί τις ανάγκες του και εφαρμόζει στοχευμένες παρεμβάσεις που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής του.
Οι υπηρεσίες εργοθεραπείας περιλαμβάνουν την ενίσχυση δεξιοτήτων που σχετίζονται με την καθημερινή ζωή, το παιχνίδι, τη μάθηση και την κοινωνική αλληλεπίδραση. Παράλληλα, επικεντρώνονται στην ανάπτυξη αισθητικοκινητικών, γνωστικών και ψυχοκοινωνικών ικανοτήτων, ενώ παρέχουν εκπαίδευση και καθοδήγηση στους γονείς και στους φροντιστές. Σε συνεργασία με άλλους ειδικούς και ομάδες αποκατάστασης, ο εργοθεραπευτής φροντίζει ώστε το παιδί να έχει μια ολοκληρωμένη υποστήριξη.
Η εργοθεραπεία απευθύνεται σε παιδιά που αντιμετωπίζουν αναπτυξιακές ή μαθησιακές δυσκολίες, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές όπως ο αυτισμός, εγκεφαλική παράλυση, νοητική υστέρηση, γνωστική ανεπάρκεια, ψυχοκοινωνικές δυσλειτουργίες ή δυσπροσαρμοστικές συμπεριφορές. Παράλληλα, είναι ιδιαίτερα χρήσιμη σε περιπτώσεις άλλων διαταραχών που δυσκολεύουν το παιδί στην καθημερινή του λειτουργικότητα.
Οι μορφές εργοθεραπευτικής παρέμβασης βασίζονται στη θεραπευτική χρήση δραστηριοτήτων με νόημα και σκοπό, στην προσαρμογή του περιβάλλοντος ώστε να ενισχύεται η ανεξαρτησία του παιδιού, αλλά και στη σταδιακή κατάκτηση στόχων που οδηγούν σε μεγαλύτερη αυτονομία. Επιπλέον, περιλαμβάνουν τον σχεδιασμό και την εκπαίδευση στη χρήση υποστηρικτικής τεχνολογίας ή βοηθητικών μέσων, καθώς και την εφαρμογή ειδικών μεθόδων που προετοιμάζουν το παιδί να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις απαιτήσεις της καθημερινής ζωής.
Έγκαιρη Αντιμετώπιση Αναπτυξιακών Προκλήσεων
Η πρώιμη παρέμβαση αποτελεί μια εξειδικευμένη μορφή θεραπευτικής υποστήριξης που εφαρμόζεται από παιδιατρικούς φυσικοθεραπευτές και εργοθεραπευτές. Στόχος της είναι η πρόληψη και η έγκαιρη αντιμετώπιση παθολογικών καταστάσεων σε νεογνά και βρέφη υψηλού κινδύνου, είτε τελειόμηνα είτε πρόωρα.
Αφορά κυρίως νεογέννητα και βρέφη στους πρώτους μήνες της ζωής τους, τα οποία παραπέμπονται για αξιολόγηση όταν παρουσιάζουν ενδείξεις νευρολογικών συμπτωμάτων, έχουν βεβαρημένο προγεννητικό ή περιγεννητικό ιστορικό ή έχει ήδη διαγνωστεί εγκεφαλική βλάβη.
Η εφαρμογή πρώιμης παρέμβασης συμβάλλει ουσιαστικά στη μείωση ή ακόμα και στην εξάλειψη των συμπτωμάτων, ενώ σε αρκετές περιπτώσεις βοηθά να γίνουν πιο ήπια, δίνοντας στο παιδί καλύτερες προοπτικές ανάπτυξης και λειτουργικότητας.
Μαθησιακές Δυσκολίες – Τι είναι και πώς εκδηλώνονται
Οι μαθησιακές δυσκολίες (learning disabilities) εμφανίζονται σε παιδιά με φυσιολογική νοημοσύνη, τα οποία όμως δυσκολεύονται να κατακτήσουν συγκεκριμένους μαθησιακούς στόχους που συνομήλικα παιδιά, με αντίστοιχα εκπαιδευτικά ερεθίσματα, καταφέρνουν. Πρόκειται για διαταραχές σε βασικές ψυχολογικές διεργασίες, απαραίτητες για την κατανόηση και τη χρήση του προφορικού και γραπτού λόγου. Συγκεκριμένα, τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες δυσκολεύονται στην ακουστική προσοχή, στη σκέψη, στην ομιλία, στην ανάγνωση, στη γραφή, στην ορθογραφία αλλά και στους μαθηματικούς υπολογισμούς.
Οι δυσκολίες αυτές δεν οφείλονται σε αισθητηριακές βλάβες (όπως ακουστική, οπτική ή κινητική ανεπάρκεια), σε νοητική καθυστέρηση ή σε ψυχοσυναισθηματικές διαταραχές. Ο πιο συνηθισμένος αιτιολογικός παράγοντας σχετίζεται με δυσλειτουργία του κεντρικού νευρικού συστήματος, κυρίως στο αριστερό ημισφαίριο όπου βρίσκεται το γλωσσικό κέντρο. Υπολογίζεται ότι περίπου 10-15% του μαθητικού πληθυσμού εμφανίζει μαθησιακές δυσκολίες, με τα αριστερόχειρα παιδιά να παρουσιάζουν υψηλότερα ποσοστά.
Χαρακτηριστικά παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες
Τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες συχνά εμφανίζουν παρορμητικότητα, υπερκινητικότητα, διάσπαση προσοχής και ανώριμη συμπεριφορά. Μπορεί να καθυστερήσουν στην ανάπτυξη του λόγου, να έχουν δυσκολίες στην κατανόηση οδηγιών και στη σωστή επικοινωνία με το περιβάλλον τους. Επίσης, παρουσιάζουν αδυναμία οργάνωσης πληροφοριών, προβλήματα μνήμης και αντίληψης, ενώ δυσκολεύονται να μάθουν αλληλουχίες, όπως μέρες, μήνες και εποχές.
Άλλα χαρακτηριστικά είναι τα οπτικοκινητικά προβλήματα, η αδυναμία χωροχρονικού προσανατολισμού, η απροσεξία στις κινήσεις που συχνά οδηγεί σε μικροατυχήματα, καθώς και οι έντονες δυσκολίες στην προσαρμογή στο σχολείο. Σημαντικό είναι να τονιστεί ότι κάθε παιδί μπορεί να παρουσιάζει ορισμένα μόνο από τα παραπάνω συμπτώματα και δεν είναι απαραίτητο να τα έχει όλα.
Σχολική Ετοιμότητα και Πρώιμη Παρέμβαση
Μια από τις σημαντικότερες προϋποθέσεις για την ομαλή σχολική πορεία και επιτυχία του παιδιού είναι το κατά πόσο είναι πραγματικά έτοιμο να ξεκινήσει το σχολείο. Η φοίτηση στην Α’ Δημοτικού δεν πρέπει να καθορίζεται μόνο από τη χρονολογική ηλικία, αλλά και από την ωριμότητα του παιδιού σε γλωσσικό, γνωστικό, συναισθηματικό και κοινωνικό επίπεδο, ώστε να ενταχθεί ομαλά στη σχολική ομάδα.
Ήδη από την προσχολική ηλικία μπορούν να εμφανιστούν ενδείξεις που υποδηλώνουν πιθανές μελλοντικές μαθησιακές δυσκολίες. Η έγκαιρη αξιολόγηση από ειδικούς παιδαγωγούς και η εφαρμογή πρώιμης παρέμβασης είναι καθοριστικής σημασίας, καθώς βοηθούν το παιδί να αποφύγει τη σχολική αποτυχία. Μια τέτοια αποτυχία μπορεί να οδηγήσει σε ψυχοσυναισθηματικές δυσκολίες, προβληματική συμπεριφορά και, κυρίως, να στερήσει από το παιδί τη χαρά της μάθησης.
Γι’ αυτό, εκτός από την έναρξη ενός εξατομικευμένου προγράμματος παρέμβασης που ανταποκρίνεται στις ανάγκες του παιδιού και τη συστηματική ενημέρωση και καθοδήγηση των γονιών, συχνά προτείνεται και η επανάληψη του νηπιαγωγείου. Με αυτόν τον τρόπο, εξασφαλίζονται καλύτερες βάσεις και μια πιο θετική μελλοντική σχολική πορεία.
Η παιδιατρική φυσικοθεραπεία είναι ένας διαφορετικός τομέας της επιστήμης της φυσικοθεραπείας.
Συναισθηματικές και Συμπεριφορικές Δυσκολίες στα Παιδιά
Κατά τη διάρκεια της ανάπτυξής τους, πολλά παιδιά εμφανίζουν συναισθηματικές δυσκολίες ή προβλήματα συμπεριφοράς. Σε αρκετές περιπτώσεις αυτά είναι παροδικά και υποχωρούν με τον χρόνο, ενώ σε άλλες επιμένουν και επηρεάζουν την καθημερινότητα του παιδιού. Όταν οι δυσκολίες διαρκούν για μεγάλο χρονικό διάστημα, μπορεί να χρειαστεί η υποστήριξη από ψυχολόγο ή άλλον ειδικό ψυχικής υγείας.
Ένα από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα που συναντώνται στη σχολική ηλικία είναι η χαμηλή αυτοεκτίμηση και το άγχος, ιδιαίτερα όταν συνυπάρχουν μαθησιακές δυσκολίες. Πολλά παιδιά δυσκολεύονται να αναπτύξουν φιλικές σχέσεις με τους συνομηλίκους τους, με αποτέλεσμα να απομονώνονται και να κλείνονται στον εαυτό τους. Σε άλλες περιπτώσεις, μπορεί να εκδηλώνουν επιθετική συμπεριφορά ως αντίδραση στις δυσκολίες που βιώνουν.
Οι συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες μπορεί να εκδηλώνονται με διαφορετικούς τρόπους, όπως εκρήξεις θυμού, έντονη επιθετικότητα, απόσυρση ή κοινωνική απομόνωση. Η έγκαιρη αναγνώριση και παρέμβαση είναι καθοριστικής σημασίας, ώστε το παιδί να λάβει την κατάλληλη υποστήριξη και να αναπτύξει υγιείς δεξιότητες διαχείρισης συναισθημάτων και κοινωνικών σχέσεων.
Αν το παιδί αντιμετωπίζει σοβαρές συναισθηματικές δυσκολίες, τότε ίσως χρειαστεί ψυχοθεραπευτική αντιμετώπιση από ψυχολόγο ή άλλον ειδικό ψυχικής υγείας, καταρτισμένο σε κάποια ψυχοθεραπευτική προσέγγιση
Η συμβουλευτική γονέων αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για οικογένειες που αντιμετωπίζουν προκλήσεις στην ανατροφή των παιδιών τους. Προβλήματα όπως εκρήξεις θυμού, ανυπακοή, επιθετικότητα και δυσκολία στην οριοθέτηση μέσα στο σπίτι, η ζήλια προς τα αδέρφια, οι δυσκολίες στη σύναψη σχέσεων με συνομηλίκους, αλλά και η χαμηλή σχολική επίδοση ή οι μαθησιακές δυσκολίες, μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά τόσο το παιδί όσο και το οικογενειακό περιβάλλον. Παράλληλα, η άρνηση του παιδιού να μελετήσει τα μαθήματα στο σπίτι αποτελεί συχνό ζήτημα που προκαλεί ένταση και απογοήτευση στους γονείς. Μέσα από τη συμβουλευτική, οι γονείς λαμβάνουν καθοδήγηση, πρακτικές στρατηγικές και υποστήριξη ώστε να ενισχύσουν τη σχέση τους με το παιδί, να διαχειριστούν αποτελεσματικά τις προκλήσεις και να δημιουργήσουν ένα πιο ισορροπημένο και θετικό οικογενειακό περιβάλλον.
Η Δύναμη της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης
Η Αισθητηριακή Ολοκλήρωση είναι μία από τις βασικές μεθόδους που χρησιμοποιεί η εργοθεραπεία, με στόχο να βοηθήσει το παιδί να οργανώσει και να αξιοποιήσει σωστά τις αισθητηριακές πληροφορίες που δέχεται ο εγκέφαλος. Σύμφωνα με την Ayres (1972), πρόκειται για την ικανότητα του εγκεφάλου να συντονίζει τα ερεθίσματα που λαμβάνει, ώστε να τα χρησιμοποιεί αποτελεσματικά στην καθημερινή ζωή.
Η μέθοδος της Sensory Integration εφαρμόζεται μέσα από δραστηριότητες και παιχνίδια που είναι απολαυστικά και ελκυστικά για τα παιδιά, όπως κούνιες, πατίνια, τραμπολίνο, μπάλες και άλλες κινητικές δράσεις. Σε ένα οργανωμένο και ασφαλές περιβάλλον με τον κατάλληλο εξοπλισμό, δίνονται στο παιδί ερεθίσματα που το βοηθούν να ενισχύσει τη λειτουργία του νευρικού συστήματος και να πετύχει καλύτερη αισθητηριακή επεξεργασία. Όταν η αισθητηριακή ολοκλήρωση δεν είναι επαρκής, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά βασικές δεξιότητες που σχετίζονται με τη μάθηση, την κίνηση, την κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη, τη διαχείριση άγχους, το παιχνίδι και τελικά την προσαρμογή στο σχολικό περιβάλλον.
Πότε είναι απαραίτητη η Αισθητηριακή Ολοκλήρωση
Η συγκεκριμένη μέθοδος θεωρείται σε αρκετές περιπτώσεις πιο αποτελεσματική από άλλες θεραπείες και μπορεί να εφαρμοστεί ακόμη και από τον πρώτο μήνα ζωής ενός νεογνού. Είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για παιδιά με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (συμπεριλαμβανομένου του αυτισμού), με ΔΕΠ-Υ (διάσπαση προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα), με δυσπραξία, με ειδικές αναπτυξιακές ή κινητικές δυσκολίες, με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, αλλά και σε περιπτώσεις διαταραχών ισορροπίας, προσανατολισμού, καθώς και δυσλειτουργίας αμφιτερόπλευρης ολοκλήρωσης και διαδοχής.
Η έγκαιρη παρέμβαση με αισθητηριακή ολοκλήρωση βοηθά το παιδί να αναπτύξει τις δεξιότητές του, να βελτιώσει τη συμπεριφορά του και να ενισχύσει την αυτοπεποίθησή του, γεγονός που επηρεάζει θετικά τόσο την καθημερινότητα όσο και την ακαδημαϊκή του πορεία.

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Πού βρίσκεται το Κέντρο Λογοθεραπείας & Εργοθεραπείας;
Το κέντρο μας βρίσκεται στο Μαρούσι, Αγαμέμνονος 11-13, με εύκολη πρόσβαση από τα Μελίσσια, σε εύκολα προσβάσιμο σημείο κοντά σε μέσα μαζικής μεταφοράς. Διαθέτει άνετους χώρους ειδικά σχεδιασμένους για παιδιά και ενήλικες.
Ποιες υπηρεσίες προσφέρει το κέντρο λογοθεραπείας ;
Παρέχουμε αξιολόγηση και θεραπεία σε παιδιά και ενήλικες με δυσκολίες λόγου, ομιλίας, επικοινωνίας, μάθησης και κινητικότητας. Οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν λογοθεραπεία, εργοθεραπεία και εξατομικευμένα προγράμματα παρέμβασης.
Από ποια ηλικία μπορεί να ξεκινήσει ένα παιδί λογοθεραπεία;
Η λογοθεραπεία μπορεί να ξεκινήσει από προσχολική ηλικία, όταν εμφανίζονται δυσκολίες στην ομιλία ή στην κατανόηση. Όσο νωρίτερα ξεκινήσει η παρέμβαση, τόσο καλύτερα τα αποτελέσματα.
Πόσο συχνές είναι οι συνεδρίες λογοθεραπείας ή εργοθεραπείας;
Η συχνότητα εξαρτάται από τις ανάγκες του κάθε παιδιού ή ενήλικα. Συνήθως προτείνονται 1–3 συνεδρίες την εβδομάδα, με διάρκεια 30–45 λεπτά.
Καλύπτονται οι συνεδρίες από τον ΕΟΠΥΥ ή ιδιωτική ασφάλιση;
Οι υπηρεσίες μας μπορούν να καλυφθούν μέσω γνωμάτευσης από τον ΕΟΠΥΥ καθώς και από ιδιωτικά ασφαλιστικά προγράμματα, ανάλογα με την κάλυψη.
Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας του κέντρου λογοθεραπείας ;
Το κέντρο λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 10:00 έως τις 20:00, ενώ κατόπιν ραντεβού στα Τηλ. 2106198901 Κιν. 6944310132 παρέχονται συνεδρίες και το Σάββατο.
Απευθύνομαι σε
Το κέντρο λογοθεραπείας απευθύνεται σε παιδιά, εφήβους και τις οικογένειές τους που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην ανάπτυξη, στην επικοινωνία και στη μάθηση.
Συγκεκριμένα, παρέχει υποστήριξη σε περιπτώσεις διαταραχών λόγου και επικοινωνίας, αναπτυξιακών διαταραχών και ψυχοκινητικής καθυστέρησης, ενώ εφαρμόζονται προγράμματα παρέμβασης για αισθητηριακή ολοκλήρωση, διάσπαση προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ), καθώς και για ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, όπως η δυσλεξία και η δυσγραφία.
Επιπλέον, το κέντρο στηρίζει παιδιά και εφήβους που παρουσιάζουν διαταραχές συμπεριφοράς, δυσκολίες κοινωνικοποίησης ή ψυχοσυναισθηματικές διαταραχές, προσφέροντας εξατομικευμένη καθοδήγηση και συμβουλευτική στις οικογένειές τους, με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας και της ποιότητας ζωής τους.
Περιοχή δραστηριότητας
Το κέντρο λογοθεραπείας εργοθεραπείας Θέληση για το παιδί εξυπηρετεί τα Μελίσσια και όλες τις γύρω περιοχές.
Πιστοποιήσεις - Διακρίσεις
Στο κέντρο λογοθεραπείας εργοθεραπείας ΘΕΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ακολουθούμε τις παρακάτω μεθόδους παρέμβασης:
Ωράριο λειτουργίας
Δευτέρα | 09:00 – 21:30 |
Τρίτη | 09:00 – 21:30 |
Τετάρτη | 09:00 – 21:30 |
Πέμπτη | 09:00 – 21:30 |
Παρασκευή | 09:00 – 21:30 |
Σάββατο | ΚΑΤΟΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΥ |
Κυριακή | ΚΛΕΙΣΤΑ |
Τρόποι πληρωμής
Μετρητά
POS
Γενικές πληροφορίες
ΚΕΝΤΡΑ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΜΕΛΙΣΣΙΑ:
Θέληση για το παιδί, Κέντρο Λογοθεραπείας εξυπηρετεί Μελίσσια, Εργοθεραπεία, Λογοθεραπεία
Έδρα: Αγαμέμνονος 11-13, Μαρούσι
Το Κέντρο Λογοθεραπείας Θέληση για το Παιδί παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες υποστήριξης για παιδιά και εφήβους, όπως λογοθεραπεία, εργοθεραπεία, φυσικοθεραπεία για παιδιά, ειδική αγωγή, πρώιμη παρέμβαση, ψυχολογική υποστήριξη και συμβουλευτική γονέων. Στόχος του κέντρου είναι η ολιστική ανάπτυξη των παιδιών μέσα από εξατομικευμένα προγράμματα παρέμβασης που ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους. Το Κέντρο Θέληση για το Παιδί εξυπηρετεί οικογένειες από τα Μελίσσια, προσφέροντας άμεση και ποιοτική φροντίδα στους μικρούς μαθητές και τις οικογένειές τους.
Επαγγελματικές κατηγορίες
- Λογοπεδικοί, Λογοθεραπευτές
- Εργοθεραπεία
- Ειδική Παιδαγωγός